DPS Log In         

ArkaLogo03.pngCMCS_BW.pngFranz.jpgThors-Data_BW_02.jpgarstrong-it.jpgfconsult.jpgflebasupport_BW.jpgkvalit.pngmitcom.jpgsvendsen-data.jpgvestjysk-it.jpgwintherlogo.PNGArkaLogo03.pngCMCS_BW.pngFranz.jpgThors-Data_BW_02.jpgarstrong-it.jpgfconsult.jpgflebasupport_BW.jpgkvalit.pngmitcom.jpgsvendsen-data.jpgvestjysk-it.jpgwintherlogo.PNG

Microsoft Navision NAV (Navision) 
- den komplette ERP løsning til din virksomhed

Navision er enkel at bruge

 

diagram

ERP (Enterprise Resource Planning) systemet Microsoft Dynamics NAV (Navision) samler din virksomheds funktioner i ét integreret system. Systemet minder i udseende og opbygning om Microsoft Windows og Microsoft Office og er derfor:

        • nemt at lære
        • enkelt at bruge
        • hurtigt at implementere

Microsoft Dynamics NAV samler og integrerer oplysninger fra hele organisationen. Det hele er gemt i en central database, så dine medarbejdere kan arbejde hurtigt og effektivt.

 

Navision understøtter og effektiviserer alle arbejdsprocesser:

        • Administration
        • Bogføring og økonomistyring
        • Handel
        • Produktion og produktionsstyring
        • Lagerstyring, logistik / Supply Chain Management
        • Projektstyring
        • Service
        • Salg og marketing
        • Personaleadministration

Navision kan desuden nemt og kosteffektivt tilpasses din virksomheds behov for særlig funktionalitet.

 

Dine fordele med Microsoft Dynamics NAV 2013 R2

Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 blev frigivet af Microsoft den 6. oktober 2013,
og bygger videre på den store nye version af Navision; Dynamics NAV 2013.

Microsoft Dynamics NAV 2013 R2 rummer flere forbedringer til fordel for dig. Bl.a.:

        • Rollecenter og brugerflade er generelt blevet forbedret og optimeret
        • Bedre integration med Office 365
        • Flere muligheder med pengestrømsstyring
        • Nu kan du importere løndata - og slipper for selv at taste
        • Bankkontoafstemning - nu elektronisk
        • KPI'er baseret på kontoskemaer
        • Opret tilbagevendende salgsfaktura - og spar tid
        • Indkommende dokumenter kan registreres og arkiveres
        • Understøtter EU's nye betalingsformat SEPA

 

 

Go to top

Dynamics Partner Solutions ApS - c/o Steen Madsen - Tranevænget 17, 6830 Nørre Nebel - CVR-nr.: 33 58 63 88

  C5-for-web-small